
Moneybird koppelen en je administratie slimmer maken
Koppel Moneybird met Konnekta en automatiseer je administratie. Verstuur facturen, verwerk betalingen of koppel klantgegevens zonder omkijken.

Moneybird
Contact aangemaakt

Google Sheets
Bereik lezen

Geen creditcard nodig
7 dagen gratis proberen
Nederlandse ondersteuning
De uitdaging
Je hebt je data niet onder controle
De gegevens die je nodig hebt krijg je maar niet in het systeem dat jij gebruiken wil. Of nog erger: ze zitten helemaal niet in een systeem. Maar wat zijn je opties?
- Handmatig gegevens overtypen
Handmatig gegevens overnemen is foutgevoelig
Met de hand gegevens overtypen duurt lang
Grote volumes maken handmatige invoer onmogelijk
Overtypen van gegevens vertraagt je workflow
- Andere software platformen
Zapier
€ 92 p/m-
Pipedream
€93 p/m -
n8n Cloud
€60 p/m Ondersteuning via e-mail of online forum
Geen Nederlandstalige ondersteuning
Zelf eindeloos worstelen met Zaps, AI en webhooks
Geen ondersteuning voor Nederlandse apps
Probeer onze Nederlandstalige ondersteuning
Prijzen gebaseerd op 2750 acties, per maand gefactureerd
De oplossing
De data die je nodig hebt waar jij wil, zonder gedoe
Met ons platform kan je de data uit apps die je gebruikt inzetten op plekken en manieren die jij wilt. Geen tijd om te worstelen met workflows, Zaps en webhooks? Dan bieden we Nederlandse ondersteuning per e-mail, online call of telefoon.
Stap 1
Koppel je apps
Koppel de softwarepakketten waarvan je de data wilt gebruiken aan ons platform. Het koppelen hebben we zo makkelijk mogelijk gemaakt – vaak is het simpelweg een kwestie van inloggen of een API-key plakken. Je hoeft geen technische kennis te hebben, het wijst zich vanzelf.
Stap 2
Stel je workflow in
Bepaal wat er moet gebeuren als er nieuwe data binnenkomt. Je stelt eenmalig in bij welke trigger de workflow start, welke gegevens van de ene app naar de andere gaan, en hoe die onderweg verwerkt worden. Ons platform biedt je de tools om die data precies zo in te zetten als jij wilt.
Stap 3
Start je workflow
Start je workflow en laat het platform het werk voor je doen. Zodra alles draait, hoef jij er niet meer naar om te kijken. Wil je op de hoogte blijven? Stel eenvoudig meldingen in voor rapportages of foutmeldingen – jij bepaalt wat je wilt zien.
Mogelijkheden
Beschikbare triggers en acties
Met Konnekta bouw je workflows die je apps met elkaar verbinden en terugkerende taken automatiseren. Een trigger start de workflow, een actie bepaalt wat er daarna automatisch gebeurt.

Contact aangemaakt
TriggerWordt getriggerd wanneer een nieuw contact wordt aangemaakt

Contact bijgewerkt
TriggerWordt getriggerd wanneer een contact wordt bijgewerkt

Offerte aangemaakt
TriggerWordt getriggerd wanneer een nieuwe offerte wordt aangemaakt

Offerte verzonden
TriggerWordt getriggerd wanneer een offerte wordt verzonden

Financiële mutatie aangemaakt
TriggerWordt getriggerd wanneer een nieuwe financiële mutatie wordt aangemaakt

Factuur aangemaakt
TriggerWordt getriggerd wanneer een nieuwe factuur wordt aangemaakt

Factuur betaald
TriggerWordt getriggerd wanneer een factuur is betaald

Factuur herinnering verstuurd
TriggerWordt getriggerd wanneer een herinnering voor een factuur wordt verstuurd

Inkoopfactuur aangemaakt
TriggerWordt getriggerd wanneer een nieuwe inkoopfactuur wordt aangemaakt

Inkoopfactuur betaald
TriggerWordt getriggerd wanneer een inkoopfactuur is betaald

Offerte naar factuur omzetten
ActieZet een offerte om naar een factuur

Contact aanmaken
ActieMaak een nieuw contact aan

Offerte aanmaken
ActieMaak een nieuwe offerte aan

Factuur aanmaken
ActieMaak een nieuwe factuur aan

Betaallink aanmaken
ActieMaak een betaallink voor een factuur

Product aanmaken
ActieMaak een nieuw product aan

Inkoopfactuur aanmaken
ActieMaak een nieuwe inkoopfactuur aan

Terugkerende factuur aanmaken
ActieMaak een nieuwe terugkerende factuur aan

Contact verwijderen
ActieVerwijder een contact

Factuur downloaden
ActieDownload een factuur als PDF

Betaling registreren
ActieRegistreer een betaling voor een factuur

Offerte versturen
ActieVerstuur een offerte per e-mail

Factuur versturen
ActieVerstuur een factuur per e-mail

Contact bijwerken
ActieWerk een bestaand contact bij
Apps zoals Moneybird ontwikkelen zich continue.
Staat de gewenste trigger of actie er niet tussen? Neem contact op en daag ons uit!
Moneybird koppelen met...
Met ons platform koppel je Moneybird op 250+ verschillende manieren. Kies de app die je wilt integreren met Moneybird
Onze pakketten
Je kiest hoeveel acties je per maand nodig hebt. Hoe meer acties, hoe hoger de prijs. Fair toch?
Starter
Start met automatiseren van je workflow.
p/m
Start automatiseren met:
- Maximaal 2750 acties per maand
- Hosting door Konnekta
- 3 teamleden
- 10 workflows
- 250+ triggers, acties en services
Growth
Voor groeiende teams.
p/m
Automatiseren met:
- Maximaal 10.000 acties per maand
- Hosting door Konnekta
- Onbeperkt aantal teamleden
- 25 workflows
- 250+ triggers, acties en services
Enterprise
Voor maatwerk oplossingen.
Enterprise mogelijkheden:
- Onbeperkt aantal acties
- Onpremise hosting
- Onbeperkt aantal workflows
- Maatwerk mogelijkheden
- Koppeling met custom systemen
Over Moneybird en Konnekta
Veelgestelde vragen
Je kunt automatisch facturen aanmaken, betalingen verwerken, offertes koppelen en klantgegevens bijwerken.
Zeker! Je kunt bijvoorbeeld automatisch facturen aanmaken na een bestelling of een deal in je CRM.
Ja, je kunt per administratie workflows instellen en gegevens verwerken.
Ja, je kunt in je workflow instellen dat een factuur direct per mail verzonden wordt.
We gebruiken beveiligde verbindingen. Gegevens worden alleen verwerkt als jij dat toestaat.
Nee, Konnekta is no-code. Je koppelt Moneybird via een simpele visuele interface.
Sneller en efficiënter werken door Moneybird aan Konnekta te koppelen
Plan nu een gratis afspraak en ontdek hoe de Moneybird integratie op het Konnekta platform voor jouw bedrijf werken kan.