Moneybird met WooCommerce koppelen?
In 5 minuten geregeld - ook zonder technische kennis
Koppel Moneybird en WooCommerce in een paar simpele stappen. Bepaal zelf wanneer de workflow start, welke data wordt gebruikt en hoe die wordt verwerkt. Zodra alles draait, doet Konnekta het werk maar jij houdt de controle.

Geen creditcard nodig
7 dagen gratis proberen
Nederlandse ondersteuning
De uitdaging
Je hebt je data niet onder controle
De gegevens die je nodig hebt krijg je maar niet in het systeem dat jij gebruiken wil. Of nog erger: ze zitten helemaal niet in een systeem. Maar wat zijn je opties?
- Handmatig gegevens overtypen
Handmatig gegevens overnemen is foutgevoelig
Met de hand gegevens overtypen duurt lang
Grote volumes maken handmatige invoer onmogelijk
Overtypen van gegevens vertraagt je workflow
- Andere software platformen
Zapier
€ 92 p/m-
Pipedream
€93 p/m -
n8n Cloud
€60 p/m Ondersteuning via e-mail of online forum
Geen Nederlandstalige ondersteuning
Zelf eindeloos worstelen met Zaps, AI en webhooks
Geen ondersteuning voor Nederlandse apps
Probeer onze Nederlandstalige ondersteuning
Prijzen gebaseerd op 2750 acties, per maand gefactureerd
De oplossing
De data die je nodig hebt waar jij wil, zonder gedoe
Met ons platform kan je de data uit apps die je gebruikt inzetten op plekken en manieren die jij wilt. Geen tijd om te worstelen met workflows, Zaps en webhooks? Dan bieden we Nederlandse ondersteuning per e-mail, online call of telefoon.
Stap 1
Koppel je apps
Koppel de softwarepakketten waarvan je de data wilt gebruiken aan ons platform. Het koppelen hebben we zo makkelijk mogelijk gemaakt – vaak is het simpelweg een kwestie van inloggen of een API-key plakken. Je hoeft geen technische kennis te hebben, het wijst zich vanzelf.
Stap 2
Stel je workflow in
Bepaal wat er moet gebeuren als er nieuwe data binnenkomt. Je stelt eenmalig in bij welke trigger de workflow start, welke gegevens van de ene app naar de andere gaan, en hoe die onderweg verwerkt worden. Ons platform biedt je de tools om die data precies zo in te zetten als jij wilt.
Stap 3
Start je workflow
Start je workflow en laat het platform het werk voor je doen. Zodra alles draait, hoef jij er niet meer naar om te kijken. Wil je op de hoogte blijven? Stel eenvoudig meldingen in voor rapportages of foutmeldingen – jij bepaalt wat je wilt zien.
Onze pakketten
Je kiest hoeveel acties je per maand nodig hebt. Hoe meer acties, hoe hoger de prijs. Fair toch?
Starter
Start met automatiseren van je workflow.
p/m
Start automatiseren met:
- Maximaal 2750 acties per maand
- Hosting door Konnekta
- 3 teamleden
- 10 workflows
- 250+ triggers, acties en services
Growth
Voor groeiende teams.
p/m
Automatiseren met:
- Maximaal 10.000 acties per maand
- Hosting door Konnekta
- Onbeperkt aantal teamleden
- 25 workflows
- 250+ triggers, acties en services
Enterprise
Voor maatwerk oplossingen.
Enterprise mogelijkheden:
- Onbeperkt aantal acties
- Onpremise hosting
- Onbeperkt aantal workflows
- Maatwerk mogelijkheden
- Koppeling met custom systemen
Over Moneybird + WooCommerce en Konnekta
Veelgestelde vragen
Het integreren van Moneybird + WooCommerce is eenvoudig via het Konnekta platform. Maak een account aan, selecteer Moneybird + WooCommerce als service en volg de stappen om te koppelen.
Konnekta biedt verschillende abonnementen aan, van Starter voor kleine bedrijven tot Enterprise voor grotere organisaties. Elk abonnement biedt verschillende limieten voor het aantal acties en workflows.
Nee, Konnekta is ontworpen voor gebruik zonder technische kennis. De no-code interface maakt het eenvoudig om koppelingen te maken en workflows te automatiseren.
Ja, wij nemen databeveiliging zeer serieus. Alle data wordt versleuteld opgeslagen en verwerkt volgens de AVG/GDPR richtlijnen.
Klaar om Moneybird en WooCommerce te koppelen?
Start vandaag nog met het Konnekta platform of plan een gesprek om te ontdekken hoe wij je kunnen helpen.